پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز در منطقه غرب مشهد

بازدید از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز در منطقه غرب مشهد

- 1402/08/23

به همت مرکز رشد انرژی پارک علم و فناوری خراسان و با مشارکت مسئولان شرکت گاز از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز در غرب مشهد بازدید به‌عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به همت مرکز رشد انرژی پارک علم و فناوری خراسان و با مشارکت مسئولان شرکت گاز از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز در غرب مشهد بازدید به‌عمل آمد.  

در این بازدید مسئولان شرکت گاز به بیان نیازسنجی برای استفاده از پلتفرم بومی هوشمندسازی ایستگاه‌ها  جهت کنترل و پایش گازرسانی پرداخت.  

نیاز به این پلتفرم با توجه به تنوع ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز که غالباً خارج از محیط‌های شهری واقع شده است و مشکلاتی را در عرصه‌های مختلف برای این بخش به وجود آورده است که از آن جمله می‌توان به مواردی از قبیل مدیریت دسترسی‌ها، بازرسی‌های فنی، صحت عملکرد تجهیزات، وقوع شرایط بحرانی و حفظ امنیت محیط اشاره کرد.

دانلود پیوست خبر داود دادخواه داود دادخواه
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.